سامانه ثبت شکایات و انتقادات

مراجعه‌کننده گرامی
با سلام‌ و ادب‏‏،
به سامانه رسیدگی به شکایات شرکت خوش آمدید.
چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات شرکت، نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات، شکایتی داشته و شخصاً ذینفع آن بوده و از واحد پیگیری شکایات خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود هستید، از طریق این سامانه، شکایت خود را تنظیم نموده و از روند پاسخگویی آن مطلع شوید. بدیهی‌ است دریافت شکایات و تخلفات از طریق این سامانه سهولت بررسی و اعلام نتیجه را به همراه خواهد داشت.
پیش از تنظیم و ارسال شکایت و یا گزارش تخلفات به نکات زیر توجه فرمایید:
وظیفه واحد پیگیری شکایات شرکت پیگیری شکایات واصله و اطمینان از رضایت شاکیان از نحوه رسیدگی می‌باشد. بنابراین رسیدگی به شکایات، خارج از حوزه‌های کاری شرکت و موضوعات نظیر موارد زیر در حیطه وظایف این واحد قرار نمی‌گیرد:
الف: رسیدگی به دعاوی بین اشخاص حقیقی و حقوقی که برای احقاق حقوق آنان مرجع دادگستری تعیین شده ‌است، مگر موضوعاتی که بیانگر نقض قانون یا سوء جریان اداری باشد؛
ب: بررسی و تجدیدنظر نسبت به آراء مراجع قضایی؛
ج: شکایت‌های کیفری و جنایی و نظایر آن.
 
پیش از تنظیم و ارسال شکایات به نکات زیر توجه فرمایید:


1- فرآیند ثبت و رسیدگی به شکایات بصورت رایگان می باشد.
2- اطلاعات شکایت مطرح شده بصورت محرمانه در شرکت حفظ و نگهداری می شود.
3- در صورتی که قبلاً شکایتی ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارش تخلفی ارایه نموده‌اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش، خودداری نمایید. ضمناً پیگیری شکایات خارج از این سامانه که به روشهای دیگر ارسال شده‌است از همان طریق قابل پیگیری است.
4- شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهند شد.
5- اکیداً درخواست می‌گردد شکایت در چند موضوع را در یک درخواست ارسال نکنید.
6- در صورتیکه جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارد باید مشخصات یک فرد حقیقی به نمایندگی از اشخاص در فرم شکایت درج شود، در غیر این صورت به شکایت رسیدگی نمی‌‌گردد.
7- مسؤلیت قانونی مطالب اظهار شده بر عهده‌ی شاکی خواهد بود.
8- تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره‌دار اجباری است.
9- شکایت باید متضمن هویت کامل، نشانی و شماره تماس شاکی همراه با دلایل باشد.
10- پس از وارد کردن مشخصات و متن شکایت و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، یک کد پیگیری برای شما صادر شده که به‌ وسیله آن می‌توانید در همین سامانه و از طریق تماس با شرکت و اعلام کدپیگیری در هر لحظه از مرحله رسیدگی به شکایت خود آگاهی کسب نمایید

 

پذیرش و شروع ثبت شکایات

  

  تهران، بلوار میرداماد، حدفاصل  بزرگراه مدرس
       و خیابان نفت، پلاک 334 ،طبقه سوم

تلفن : 22222609 44-22911434

فاکس : 22911445

ایمیل : info@auxac.ir